Noul MG HS captează ușor atenția când îl zărești. Mie mi-a captat-o prima oară într-o parcare subterană, nu foarte bine luminată. Mai întâi prin silueta sa, apoi prin albastrul ce bătea binișor spre turcoaz. Era destul de întuneric, dar HS reușea să strălucească. Să încep însă cumva ca și cum aș avea de rezolvat o problemă de geometrie plană, în care știm că Noul MG EHS PHEV dispune de un motor pe benzină de 1,5 litri și 143 CP, de un motor electric de 184 CP, de un generator de 150 CP, precum și de o baterie de 21 kWh. S-ar impune însă nu doar o concluzie, așa că deslușim în continuare ce avem de demonstrat.

Test Autoplay – Noul MG EHS PHEV: Demonstrația amiralului englez

Nu mi-am propus ceva anume pentru zilele pe care urma să le petrec cu Noul MG EHS PHEV în preajmă. Au fost însă zile destul de pline, cu un Iași destul de aglomerat, ca înainte de Sf. Paști. Am luat mașina de la dealerul Open Auto Center Iași cu o autonomie generoasă pentru motorul termic, dar nu aveam deloc în plan vreun drum mai lung. Bateria însă nu era deloc încărcată, dar la ce capacitate are va asigura o autonomie de minimum 100 kilometri. La ce modele electrice am condus eu nu-mi amintesc să fi depășit vreodată, sau prea des, un consum mediu de 20 kWh/100 kilometri, iar dacă EHS PHEV trece și de bariera de 100 de kilometri autonomie mi se pare mai mult decât rezonabil.

Lung de 4,57 metri, Noul EHS PHEV are în varianta primită la test toate atributele conferite de statutul de navă-amiral a brand-ului britanic MG, aflat sub aripa gigantului chinez SAIC. Am apreciat de la început materialele moi de pe bord, cusăturile ce se întindeau și pe portiere, ale cărei zone superioare sculptate într-un soi de romburi se regăsesc și pe ornamentele din exterior, detalii ce fac trimitere spre mașini mult mai scumpe, iar cele două generoase display-uri reprezintă unul din reperele habitaclului. Mașina asta ar fi meritat mai multă atenție din partea mea, nu doar s-o descopăr din mers, iar când spun asta mă gândesc că mai fiecare dintre elemente n-a fost așezat doar că trebuie, ci ca să transmită ceva. Și-au fost așezate cu simț de răspundere, calitatea finisajelor fiind peste așteptări. Aeratoarele centrale nu sunt chiar comune, iar butoanele de sub display-ul central, ca niște clape, parcă te roagă să nu uiți că te-ai așezat pe scaun ca să descifrezi o partitură.

Click AICI pentru continuarea materialului!

Citiți și: Hyundai Inster și Allview CityZEN sunt cele mai bune mașini electrice de oraș în 2025!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *