N-aș spune că mă dau în vânt după pick-up-uri. M-au ajutat însă când am avut câteodată nevoie să le încarc cât de cât bena sau să hoinăresc pe dealuri. De data asta nu aveam nici ceva de cărat ca să-i dau o notă de utilitate și nici vreo escaladă în program. Dar l-am zărit pe Musso Grand acum vreo câteva săptămâni, iar culoarea sa mi-a amintit brusc de mare, de nisip, de valuri. Și tot cu Musso Grand mai aveam să-mi amintesc de ceva, de un ținut deluros de cum intri în Grecia dinspre Bulgaria, pe la Kulata. Adică până la urmă tot legat de mare, așa că atracția era suficientă, însă mașina am ținut-o mai puțin decât îmi propusesem. Era mult prea lungă pentru locurile de parcare încropite pe îngusta mea străduță!

N-a trecut prea mult timp de la testul cu SsangYong Rexton, iar cum am urcat în Musso Grand m-am simțit deja familiarizat. Nu va urma un festival de comparații cu amiralul flotei coreene și nici o dezbatere în privința unei mașini pentru muncă, capabilă să care, să tracteze trei tone, dar dotată cu opționale de ar păli de invidie modele de familie cu mult mai multe pretenții. Mocheta de pe podea nu prea merge spălată cu turbojetul, dar bena poate fi încărcată după pofta inimii. Acolo este concentrată întreaga zonă de muncă, pentru că habitaclul susține o altă cauză, cea a confortului, a relaxării după muncă. Sigur, nu este obligatoriu să puneți Musso Grand la muncă, dar e bine să știți că este oricând gata să îmbrace salopeta în locul costumului pentru vă îndeplini dorințele.
M-am întâlnit cu Musso Grand în parcarea dealer-ului Open Auto Center Iași, la peste 30 de grade Celsius. Mult peste 30 de grade! Bejul i se potrivește fericit, colantarea cu piscuri ar mai fi trebuit să scadă vreo câteva grade, dar pe mine tot cu gândul la mare m-a dus. N-aveam să ajung până acolo, dar am privit spre portiere cam ca la un soi de hartă și am încercat să cutreier dealurile din jurul Iașului.
Click AICI pentru continuarea materialului!
Citiți și Test Autoplay: Noul Renault Scenic E-Tech – ÎNCÂNTĂTOR!