Am lăsat la urmă S-Cross facelift dintre noutățile cu care Suzuki s-a afișat în ultima parte a anului trecut. Apucasem pe vreme bună să merg cu Swift și cu Vitara și am așteptat ca drumurile să se prezinte în condiții cât mai decente. Îmi amintesc de precedenta întâlnire cu S-Cross, desfășurată acum trei ani, că am mers mai mult pe asfalt ud, dar acum chiar nu voiam să ajung deloc cu selectorul în modul SNOW.

Test Autoplay: Suzuki S-Cross facelift – Încă mai există mașini cu roțile pe pământ!
Și-am nimerit o zi de primăvară autentică. Soare din belșug, asfalt uscat, doar vântul încerca parcă să spună că iarna încă mai poate provoca surprize. De asta nici eu nu m-am grăbit să renunț la anvelopele de iarnă și tot cu astfel de cauciucuri era echipat și S-Cross facelift pe jantele de 17 inch, oferit de îndrăgitul dealer ieșean Doly cu un sistem mild-hybrid de 48 V. Mi-am fixat trei destinații de atins în timpul celor câteva ore petrecute cu mașina lungă de 4,30 metri și le-am bifat pe toate. Nu ca-ntr-o cursă contracronometru, ci ca o plimbare în care să te bucuri de tot ce-ți oferă una din tot mai rarele mașini care au rămas cu roțile pe pământ.

Mare mi-a fost mirarea de cum am urcat la volan că n-a trebuit să-mi potrivesc scaunul, nici oglinzile laterale, doar cea centrală, fără ramă, am mișcat-o. Nu mult, m-aș fi descurcat și cum era, dar nu las niciun colțișor la voia întâmplării. Am conectat repejor telefonul, nu puteam refuza alternativa Apple CarPlay, am resetat consumul mediu și am pornit. Acomodare deplină în doar câteva sute de metri, acompaniată cu grație de afișarea unui consum mediu care rămânea, ca la orice model Suzuki, același furnizor de surprize plăcute. Nu prea merg eu la consum, dar când îl vezi atât de scăzut nici nu prea îl poți ignora.
Click AICI pentru continuarea materialului!

Citiți și ID.EVERY1: Volkswagen dezvăluie modelul său electric de 20.000 de euro! VIDEO