Aş avea atâtea de spus despre Toyota Iaşi şi despre oamenii de acolo încât ar trece şi evenimentul pe care îl organizează diseară şi eu tot aş vorbi despre ei şi faptele lor. Dar cum nu vreau să ajung să vorbesc singur, ci să particip şi eu alături de toţi clienţii lor, voi fi foarte scurt.
Tot ce-ar trebui să zic în continuare ar putea semăna a laudă, deşi ar fi pe deplin acoperită. Nu-mi propun asta pentru că Toyota Iaşi n-a vrut niciodată să fie lăudată, să fie ridicată în slăvi. Mereu şi-a propus doar să facă totul din ce în ce mai bine pentru a-şi mulţumi clienţii. Ştie prea bine că mulţumirea deplină a clienţilor se traduce, mai devreme sau mai târziu, şi în rezultate notabile pentru companie.
Eu însă trebuie să-mi amintesc de faptul că tot acum zece ani începeam să mă ocup şi de latura AUTO la „Evenimentul” şi cumva am mers umăr la umăr cu Toyota Iaşi. I-am asistat şi încurajat ascensiunea, şi nu pot să uit cam ce însemna Toyota în Iaşi acum zece ani, probabil o mare necunoscută. Ei bine, dacă acum această marcă a ajuns să fie una dintre favoritele ieşenilor, meritul, estimaţi voi cam în ce măsură, este fără discuţie şi al dealerului Toyota Iaşi, mai precis al directorului general Gabriel Manolache, care, crezând cu toată fiinţa sa în valorile mărcii, a reuşit să transmită clienţilor spiritul Toyota, care face mult mai mult decât orice set de opţionale, oricât de frumoase, folositoare sau scumpe ar fi ele.