Ofensiva electrică Hyundai continuă în clasa mică, propunând un model înzestrat cu destule calități întâlnite în segmentele superioare. Reorganizarea spațiului interior a fost una din temele abordate cu succes și vine să susțină cu tărie autonomia de invidiat și entuziasmul fiecărei deplasări, indiferent de numărul de kilometri parcurși.

Hyundai Inster are un exterior, cum inspirat îmi spunea cineva, de parc-ai mânca prima dată rucola. Unii nu vor mai încerca vreodată, alții se vor declara cuceriți, dar cei mai mulți vor gusta și a doua oară și vor deveni ulterior prieteni la cataramă. Nu a fost desenat să atragă priviri, să subjuge la prima vedere, nu va miza pe factorul emoțional clasic, ci mai degrabă pe pragmatism. Lungimea (3,82 metri) și lățimea (1,64 m) îl vor ajuta mult în locurile de parcare, însă înălțimea (1,57 m), cât are și Hyundai Kona, îi conferă avantaje de SUV nu doar în lupta cu diverse obstacole de pe traseu, dar mai ales în interior, privind poziția înaltă de condus sau spațiul pentru picioare pe bancheta din spate.

Modelul pus la dispoziție de dealer-ul Casa Auto Iași nu avea cotieră centrală, dar nici nu i-am simțit lipsa. Poate la călătorii lungi să fie mai de ajutor, dar de remarcat este că zona dintre scaune, rezervată celor două spații pentru sticle sau pahare, la Inster este înglobată cu cap în scaunul șoferului, iar între sticle sau pahare încape numai bine un telefon. Telefonul îl poți pune și deasupra torpedoului, iar în dreapta consolei centrale, în exterior, poate fi agățat ceva, dar n-am descoperit în câteva secunde. Tot pasagerul, de care te atingi doar dacă are și el un gabarit binișor peste medie, are la dispoziție, în capătul dinspre parbriz al zonei de pe portieră unde este așezat butonul ce comandă geamul, încă o găselniță marca Hyundai. Poate să deschidă un căpăcel ce se transformă într-un soi de cârlig în stare să susțină până la 3 kilograme, numai bun pentru o poșetă.

Click AICI pentru continuarea materialului!

Citiți și Dacia Sandriders triumfă din nou: a doua victorie în Campionatul Mondial de rally-raid, la Abu Dhabi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *