A treia generație Dacia Duster a luat cu asalt Iașul, începând de vineri urmând să se prezinte în fața celor interesați într-un atrăgător eveniment la Casa Auto Valea Lupului. Și nu-s deloc puțini cei ce așteaptă cu emoție întâlnirea cu o mașină care se bucură de apreciere în orice colț de lume este prezentă. Aveam să mă conving cât este de așteptată joi, ca într-o avanpremieră a evenimentului, când nu doar că pietoni sau parteneri de trafic îi aruncau priviri admirative și întrebătoare deopotrivă, dar s-a întâmplat să fiu înconjurat, după un scurt popas, de tineri până în 30 de ani declarați fani Duster și cuceriți de această a treia generație.
A treia generație Dacia Duster este cea mai reușită dintre toate. Mașina asta a fost de fapt o reușită din clipa în care a ieșit pentru prima oară de pe porțile de la Mioveni. Curiozitatea s-a transformat atunci repede în certitudine, iar modelul a început să urce în preferințele publicului, așa cum urcă pe dealuri și culmi la care mașini mult mai pretențioase și mai scumpe își permit doar să privească pe furiș. A treia generație arată bine și din poze, dar parcă nu reușește să transmită și emoție dincolo de obiectiv. Trebuie s-o vezi ca s-o poți aprecia la justa-i valoare, trebuie să mergi cu ea ca să te convingi că și-a păstrat toate atuurile de la prima generație, atuuri care îi erau de ajuns pentru a fi la fel de convingătoare, atuuri care au primit însă o doză în plus de rafinament.
A treia generație Dacia Duster este mai seducătoare ca oricând. Atrage fără efort, este captivantă, se anunță de pe acum un best-seller. Rival de temut, etalon pentru destule alte mașini concurente, Duster devine tot mai greu de concurat cu succes, este tot mai dificil de învins, mai ales că și designul exterior a devenit un atu imposibil de neluat în seamă. Sigur, prețurile au mai crescut, dar la ce oferă rămâne în continuare un reper. Numai și privind de pe scaunul șoferului musculoasa capotă și imediat ți se transmite o stare de siguranță, de liniște, iar din exterior nu poți să nu apreciezi tușele de pe capotă găsindu-și corespondent pe cupolă sau „y”-ul culcat pus pe blocurile optice, pe jante, eu l-am găsit, un pic forțat, și pe portbagaj, și inclus și în habitaclu pe gurile de ventilație sau pe inserția albastră de pe portiere. Grija pentru detalii a ajuns la Dacia la un nivel la care puțini se așteptau acum doar douăzeci de ani, când a fost prezentat Logan.
Click AICI pentru continuarea materialului!
Citiți și: Final rodnic de primăvară pentru înmatriculările de autoturisme noi în România!