L-am zărit acum câteva zile. Parcă se pregătea de decolare. Avea o sută de metri în față. N-a sprintat, ci parcă a plutit cu o viteză care să-l facă și mai atractiv. Mi-a atras atenția, mi-a plăcut din primele secunde, iar la sfârșitul săptămânii mă aștepta în parcarea dealerului Casa Auto, în Calea Chișinăului, acolo unde de la începutul anului este un veritabil Mall Auto 2.
Noul Renault Scenic frapează de la distanță, îți copleșește privirea, o acaparează cu totul. Nu cred că sunt prea subiectiv când fac astfel de aprecieri, eu care nu sunt prea darnic nici la acest capitol. Poate am fost cumva influențat de faptul că prin anii 2000 consideram Scenic-ul de atunci mașina ideală. Mergeam la tenis în sezonul rece la fostul liceu MIU și zăream acolo parcat un Renault Scenic vernil, sau gri, nu-mi mai aduc bine aminte. Mi se părea mașina ideală, iar pe atunci Scenic era un monovolum, monovolumul ideal pentru multe familii.
Acum însă Scenic este un SUV electric sută la sută, lung de 4,47 metri, dar păstrează în interior mai toate atributele modelului al cărui nume l-a preluat ca pe o moștenire. Este un veritabil festival în habitaclu, beneficiind de nivelul de echipare Esprit Alpine. Cusături albastre pe planșa de bord, chiar și pe marginile centurilor de siguranță, tonuri de albastru și gri închis asortându-se fericit cu materialul întins cu grijă pe planșa de bord și pe portiere. Mocheta este tot albastră, iar locurile de depozitare din portiere sunt capitonate în aceeași nuanță de albastru!
Ambient plăcut, luminile ambientale pot fi alese din setări dintre toate culorile posibile, și sar repede în spate, unde podeaua este plană pe toată lățimea și unde în spatele scaunului șoferului, setat ca pentru mine, am găsit un spațiu pentru genunchi ce-mi amintea de vremurile când mai testam vreun sedan ce se apropia de 5 metri lungime! Scenic are cu jumătate de metru mai puțin și nici cu portbagajul său n-am deloc emoții că n-aș găsi suficient loc pentru o vacanță. Măcar zece centimetri aveam până la spătarul cu trei buzunare utile, iar cotiera ce aterizează pe mijlocul banchetei ascunde tot felul de surprize plăcute numai bune de descoperit.
Click AICI pentru continuarea materialului!
Citiți și Test Autoplay: Noul Dacia Duster HEV 140 – Prieten drag, plin de surprize plăcute!