Rexton este nava-amiral a gamei SsangYong și rulează într-o companie extrem de selectă și nu prea numeroasă de mașini de teren. Modele legendare, modele de referință, modele apreciate și-ți trebuie nu doar curaj să te prezinți într-o asemenea zonă de parcă ai încerca fără plasă de siguranță un salt complicat până și pentru cei obișnuiți să atingă perfecțiunea.

Iar am nimerit un weekend cu temperaturi de peste 30 grade Celsius. Nu e cea mai potrivită vreme pentru o întâlnire cu o mașină, dar Rexton nu mai este de ceva vreme o mașină oarecare. Modelul oferit de dealerul Open Auto Center Iași era negru cu piele bej, o combinație irezistibilă, în varianta de echipare Premium cu pachet Premium Plus. Nu sunt neapărat un împătimit al mașinilor de teren, nu mă dau în vânt după tapițeria din piele, poate și pentru că pielea care-mi place mie probabil nu mi-o voi putea permite vreodată. Dar pielea de pe Rexton nu doar că mi-a dat o senzație plăcută, dar n-am găsit-o niciodată încinsă, deși de multe ori mașina a avut destul de îndurat în soare.

Senzația de spațiu din belșug este însă copleșitoare în Rexton. Mai mult, culoarea tapițeriei adâncește senzația de spațiu, iar când am urcat în spatele șoferului n-am atins cu genunchii spătarul scaunului din față. N-am măsurat nici distanța pe care o mai aveam până să-l ating, dar nici n-am descoperit vreun compromis în portbagaj. Și acolo spațiu din belșug, capacitatea depășind 1.000 de litri. Spătarul banchetei poate fi reglat, fracționat, iar scaunul pasagerului poate fi controlat din spate, având comenzi în lateral, stânga. Nu este exclus ca în spate dreapta să urce cineva care are nevoie de confort la superlativ și să așeze scaunul din față după bunul său plac.

Click AICI pentru continuarea materialului!

Citiți și: Final rodnic de primăvară pentru înmatriculările de autoturisme noi în România!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *