Plusuri la multe capitole față de precedentul model, testat la sfârșit de august. Scaun șofer mai comod, cu o bună susținere laterală, interior și mai primitor, și mai seducător. O senzație permanentă de putere, moduri de condus bine setate, frână de motor eficientă, multe sisteme de siguranță, o mașină bine închegată, care va avea multe de spus pe drumurile patriei.

Am plecat în mare grabă de la dealerul Open Auto Center Iași cu full hybrid-ul (motor termic pe benzină de 1,5 litri) care dezvoltă 197 CP. Aveam mai puțin de douăzeci și cinci de minute să ajung la stadionul din Copou, veritabilă cursă contracronometru de traversat Iașul la ora prânzului, când traficul se cam aglomera. Am rulat în modul NORMAL, n-am simțit nevoia de SPORT. Aveam sprinturile asigurate, garantate și am cam fost nevoit să țopăi între benzi, să câștig fiecare metru, să economisesc fiecare secundă. Nici nu mă puteam gândi la consum. Am ajuns în timp util, iar consumul era 7,6 litri/100 km. În aceleași condiții, cu o mașină cu motor cumva similar, dar doar termic, nu sistemul full hybrid de pe ZS, aș fi depășit lejer 10 la sută. 

Am avut un moment când asfaltul se înălța brusc! Particularități ale drumurilor noastre… Eram grăbit, n-am frânat prea tare, iar când m-am apropiat m-am înălțat un pic în scaun, parcă pentru a trece mai ușor peste acea denivelare. Dar mașina a trecut fără să simt mare lucru. Ba da, am simțit. Parcă mi-ar fi luat cineva o piatră de pe inimă. Știam suspensia bună de la întâlnirea precedentă, dar acum parcă era și mai rafinată, parcă „plusul” din numele modelului ar vrea să spună că mașina are destule de oferit în plus față de ceea ce știam, față de ce mă așteptam.

Click AICI pentru continuarea materialului!

Citiți și: Aston Martin Vantage câștigă prestigiosul Golden Steering Wheel 2024 pentru „Cea mai frumoasă mașină a anului”!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *