Noul Ford Kuga a găsit destul de greu calea spre România din moment ce au trecut multe luni de când l-am văzut dezvăluit în premieră mondială. Dar perioada lungă de aşteptare l-a făcut parcă din ce în ce mai dorit, întrebările legate de lansarea sa în România fiind auzite din ce în ce mai des. Prima veste bună este că maşina poate fi deja comandată la dealerul ieşean ATI Motors Holding, iar cea de-a doua că SUV-ul va putea fi admirat începând de luna viitoare în showroom-ul amintitului reprezentant Ford.
Dar şi în rândurile următoare veţi descoperi probabil alte veşti bune, iar una dintre ele ar mai putea fi şi că va trebui să plătiţi 17.950 euro (fără TVA) pentru varianta cu tracţiune faţă, dotată cu motor de 1,6 litri şi care dezvoltă 150 CP (6,6 litri/100 km este consumul mixt). Nivelul de echipare este Trend, aşa că dotările standard la Noul Kuga ridică destul de mult ştacheta în segment: 9 airbag-uri (inclusiv pentru genunchi), ESP, asistenţă la plecarea în rampă, aer condiţionat bi-zonă, jante aliaj de 17 inch, faruri ceaţă, pilot automat şi scaune faţă sport. Iar pentru a face şi mai bine diferenţa, Ford a dotat Noul Kuga încă din standard cu bluetooth cu SYNC (sună singur la 112 în caz de accident), pornire din buton, STOP/START sau sistem de control avansat al cuplului motor.
Variantele 4×4 se bucură de un sistem inteligent care controlează tracţiunea, cea mai ieftină, 20.524 euro (fără TVA), fiind dotată cu motorul Diesel de 2.0 litri şi 140 CP, al cărui consum mixt se cifrează la 5,9 litri/100 km, şi vor contribui şi ele ca Noul Kuga să devină cel mai bine vândut SUV din segment la Iaşi în chiar primul său an de viaţă în România.
Şi ca aşteptarea să vă fie şi mai uşoară, în primul număr al revistei Autoplay din acest an vă voi propune să-l cunoaşteţi îndeaproape pe Noul Ford Kuga până să-l puteţi admira în showroom.