După ce ai descoperit un model Mercedes-Benz ajungi inevitabil să te întrebi ce oare i-ar mai putea fi adus în plus următorului… Ți se pare totul atât de bine calculat, desenat și de pus la punct încât ai fi mulțumit pe deplin ani și ani de-a rândul cu liniștea care te acaparează imediat ce ai cuplat centura de siguranță. Cam la fel se va întâmpla și cu noul concept de showroom inaugurat oficial joi de Casa Auto Iași într-o seară senină de iunie în care am pășit cu încredere în noul univers Mercedes-Benz.

Două luni au durat lucrările de reamenajare și peste un milion de euro cheltuit pentru redefinirea unui showroom căruia aproape că nu-i găseai cusur. Dar, ca și la modele, trecuseră opt ani și era timpul pentru o nouă generație. M-am tot întrebat dacă nu cumva o fi vreo schimbare fără prea mare substanță, iar cea mai importantă modificare să fi fost doar mutarea intrării pe lățimea dinspre imensa parcare a complexului ce găzduiește toate cele treisprezece mărci ale Casa Auto, divizie Tester Grup.

Noul concept de showroom Mercedes-Benz, MAR20X, încearcă o evidentă apropiere de clienți, tot mai ocupați și mai atrași de informațiile online. Mașinile vor fi expuse în zona din dreapta, unde pare că a fost așternut cel mai bun covor de asfalt care să merite să ia contact cu pneurile unor modelele încărcate de istorie și menite să îmbogățească prezentul proiectate fiind pentru viitor, la fel ca și Grupul Tester, care împlinește în 2023 treizeci de ani de activitate: „30 de ani de viitor”.

Culoarea pardoselii se mai deschide pe banda centrală a showroom-ului pentru a se lumina de tot și colora în cea din stânga, de parcă am fi ajuns acasă, nu doar la Casa Auto Iași. Veți regăsi căldura propriului cămin, veți descoperi zonele din propria casă în care sunteți mai activi sau unde vă relaxați, iar eu am simțit că încă mai am de descoperit.

Vă voi lăsa însă plăcerea să deslușiți pe deplin ce înseamnă de acum înainte interacțiunea clientului cu angajații Casa Auto, cum va decurge experiența de cumpărare a unei mașini Mercedes-Benz. Nu are vreun rost să vă povestesc un film despre care doar am auzit, pentru că emoția transmisă de organizatorii evenimentului de lansare trebuie simțită, așa cum au avut privilegiul cei peste o sută de participanți care au umplut noul showroom și care au avut propria stea în noul univers Mercedes-Benz, nu doar pe cea care le veghea mașinile cu care acaparaseră deja parcarea și privirile.

Aglomerație în zona barului, bun gust și rafinament coordonate în zona de bucătărie de chef-ul Marian Zăncianu, de la „Zori”, gazdă primitoare fiind însuși Bogdan Pițigoi, președintele Grupului Tester. A cedat cu eleganță primul discurs Amandei Zhang, CEO Mercedes-Benz Romania, pentru ca ulterior să capteze  cu dibăcie asistența. A mărturisit că visa când era mic că va avea o mașină Mercedes-Benz când va crește mare, dar că Dumnezeu i-a dat mii de Mercedes-Benz, pe care echipa sa le-a vândut clienților, punând accentul pe oamenii cu care a clădit compania.

Angelica Năstasă, CEO Tester Grup, a transmis cât de privilegiată este că-și începe ziua într-o mașină Mercedes-Benz, momentul culminant al evenimentului fiind când doi roboței creați de talentații, premiații elevi ai Liceului Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iași, însoțiți la lansare de dinamicul director Adina Romanescu, au ridicat și întins simbolica panglică ce urma să fie tăiată, semn că viitorul la Tester Grup este pe mâini bune, iar stelele și steluțele își au locul lor în noul univers Mercedes-Benz de la Casa Auto Iași!

Citiți și: Mitsubishi readuce Colt în Europa, model ajuns la a șaptea generație! VIDEO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *