Ei bine, iată şi vestea bună primită după închiderea statisticilor pentru vânzările de maşini noi realizate de Europa în aprilie. După 19 luni de regres, piaţa europeană a consemnat o creştere. Greul dus până acum doar de Marea Britanie, singura piaţă importantă care de câteva luni consecutive a raportat creşteri, a fost preluat acum şi de Germania, iar aportul său s-a dovedit decisiv pentru un prim semnal de revenire a pieţei auto.
Era însă şi timpul pentru ca şi altă piaţă importantă a Europei să revină pe plus, pentru că, aşa cum puteţi citi în următorul număr al revistei Autoplay, care va apărea la începutul săptămânii viitoare şi cu detalii despre noul Mercedes-Benz Clasa S, Marea Britanie a cam ajuns la fundul sacului, deşi realizările din aprilie m-ar putea contrazice, sau poate că a găsit şi alte soluţii pe care le deocamdată nu le-am desluşit. Veţi putea afla cum de vânzările din Insulă au putut înregistra creşteri în contrast cu restul Europei, dar se pare că acum ştafeta trebuie să fie preluată.
Germania pare capabilă de asta, dar aştept ca semnalul pozitiv propagat să ajungă, cât mai repede, şi-n România, unde însă se termină şi luna mai şi încă n-am văzut vreo vânzare pe baza Programului Rabla 2013! Cu creşterea consistentă din aprilie ne-a mai venit inima la loc un pic, dar nu doar cu aprilie se face primăvară!